اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی خراسان جنوبی صادر شد

بیرجند - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی استان از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

محمود رمضانی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی این استان برای گروه رسانه‌ای "پیام خاوران" در حوزه رسانه‌ای صادر شد.

وی افزود: تولید محتوا در همه قالب‌ها از جمله خبر، گزارش، گفت و گو، مقاله، عکس، ترجمه و چندرسانه‌ای، انتشار رسانه‌های عمومی، تخصصی، اختصاصی یا نشریات داخلی اعم از مکتوب و الکترونیک (پس از کسب مجوز) از اهداف تاسیس این موسسه مطبوعاتی در استان خراسان جنوبی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خدمات روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و ارائه مشاوره رسانه‌ای به اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت رسانه‌ای و ارائه خدمات فنی هنری از قبیل گرافیک، صفحه‌آرایی، حروف‌چینی، تصحیح و مدیریت هنری از دیگر اهداف تاسیس این موسسه مطبوعاتی است.

براساس آخرین آمار رسمی ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند.

این استان ۶ روزنامه دارای مجوز دارد که چهار روزنامه چاپ و نشر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha