سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های شهری سنندج ضروری است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان تاکید کرد: برای اجرای پروژه‌های شهری سنندج که نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد باید با جدیت ورود و در اتمام آنها تسریع شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (با محوریت پروژه‌های شهرداری سنندج) اظهار کرد: سه پروژه شهری شامل تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر، میدان محمدی و بلوار آزادگان - کردستان جزو پروژه‌های اصلی شهر هستند و باید با جدیت و عزمی راسخ برای اجرای آنها تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این پروژه‌ها مقدمات کار به صورت سختگیرانه و با جدیت پیش برود تا دچار مشکل نشویم گفت: انتظار می رود قرارگاه خاتم الانبیا و هلدینگ شهید رجایی از ظرفیت پیمانکاران بومی نیز برای اجرای این پروژه‌ها بهره بگیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید تلاش شود با چشم‌انداز روشنی به کار ورود کرد و پروژه‌ها اولویت‌بندی شود، افزود: اجرای این سه پروژه در سطح شهر سنندج به اندازه چند پروژه کلان در استان مهم است و باید همه با هم تلاش کنیم در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

ترافیک یکی از مشکلات اصلی سنندج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی شهر سنندج بحث ترافیک است، گفت: اجرای این سه پروژه شهری می تواند در روان سازی ترافیک سطح شهر موثر باشد.

کیومرث حبیبی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه ها با هزینه کمتر از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: باید به نحوی جلو برویم که همانند بسیاری از پروژه‌ها به مشکل برنخوریم و برآوردهای مالی از همان ابتدا درست و اصولی انجام شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا قدرت اجرایی بالایی دارد، اظهار کرد: باید در اجرای این پروژه ها با حساسیت ورود شود، ضمن اینکه در حق نظام مهندسی استان اجحاف نشود و از پیمانکاران بومی بهره گرفته شود.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha