۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84992465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ اصله الوار قاچاق جنگلی در استان اردبیل کشف شد

اردبیل-ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۷۰ اصله الوار قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان خبر داد.

محمود قلی‌زاده در مصاحبه با ایرنا با اعلام این خبر گفت: الوارهای جنگلی توسط قاچاقچیان از طریق استان‌های همجوار وارد استان شده و در انباری در شهر اردبیل نگهداری می‌شد که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و با اخذ دستور قضایی کشف و محموله قاچاق به اداره کل منتقل شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رودمردم در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی زاده همچنین از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت ‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha