آیا معضل دستفروشی در کلان شهر شیراز با تاکید و توصیه حل می شود؟

شیراز-ایرنا-موضوع سد معبر و معظلات آن در شیراز در کارگروه حقوق عامه به شور و مشورت گذاشته شد و علاج آن ورود همه متولیان امر به این مساله عنوان شده است ، در این نشست که با حضور مسوولان شهرداری شیراز ودیگر مدیران حوزه شهری ترتیب یافت ، مسوولان تاکیدات و توصیه هایی برای بهبود وضعیت سد معبر داشتند.

به گزارش ایرنا، پارک خودروها در پیاده رو یا مسیر دوچرخه و عابرین پیاده یا چیدن بساط فروشگاه‌ها در محل تردد پیاده و و نظایر این صحنه‌ها به وفور در خیابان‌های کلانشهر شیراز قابل مشاهده است.
سد معبر پایین و بالای شهر هم ندارد و همه جای شیراز می‌توان این معضل شهری که حقوق شهروندان را خدشه دار کرده دید.

آیا معضل دستفروشی در کلان شهر شیراز با تاکید و توصیه حل می شود؟


متولیان و مسوولان شهری شیراز روز یکشنبه در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه به مطالبات شهروندان نظیر مسائل سد معبر دست‌فروشان و وسایط نقلیه‌ای که باعث بی‌نظمی و ترافیک در معابر شده، پرداخته و شهردار شیراز بر رفع این مشکل به‌عنوان مطالبه مردمی و اولویت اساسی مدیریت شهری با مشارکت همه متولیان این امر تأکید کرد.

کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در خصوص وضعیت سد معابر به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

در این نشست که با حضور دادستان‌ عمومی و انقلاب مرکز استان، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، معاون فرماندار و نمایندگان مختلف دستگاه‌های‌ شهرستان شیراز برگزار شد، بر اهتمام جدی به‌ منظور افزایش هماهنگی برای ساماندهی دست‌فروشان وسایط نقلیه‌ای و رفع سد معابر عمومی تأکید شد.

مسوولان شهری شیراز در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه به مطالبات شهروندان نظیر مسائل سد معبر دست‌فروشان و وسایط نقلیه‌ای که باعث بی‌نظمی و ترافیک در معابر شده، پرداخته و شهردار شیراز بر رفع این معضل به‌عنوان اولویت اساسی مدیریت شهری تصریح کرد.

مسائل سد معبر و شناسایی عوامل آن، اعمال قانون و برخورد قاطع و قانونی با مسدودکنندگان معابر ازجمله موضوعاتی بود که در دستور کار این نشست قرار گرفت.

تأکید بر ساماندهی سد معبر با تفکیک وظایف دستگاه‌های متولی، رعایت حال مردم ضمن صیانت از نظم عمومی نیز در این کارگروه از مواردی بود که بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha