۱۹ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84993128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های سیروان خط کشی شد

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبر: 84993128
۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های سیروان خط کشی شد

ایلام - ایرنا - مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سیروان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان برای پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی خط‌کشی شد.

جمشید تیلا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

وی با بیان اینکه خط‌ کشی جاده‌ها بطور مستمر و در فواصل زمانی مشخص در مسیرهای ارتباطی اجرا می‌شود، افزود: انجام مداوم عملیات راهداری برای ارتقای ایمنی جاده‌های شهرستان بستر مناسبی برای سفرهای امن مردم و مسافران را فراهم می‌کند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای سیروان یادآور شد: روکش آسفالت محورهای حوزه استحفاظی به طول هشت کیلومتر، ۷۰۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم و سرد، نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی جدا کننده و ۴۰ مترمربع نصب تابلو اطلاعاتی از جمله اقدمات این اداره در سطح شهرستان بوده است.

تیلا تاکید کرد: اجرای ۱۰ کیلومتر عملیات شانه سازی در محورهاتی مواصلاتی ، احداث سرعتکاه در تقاطع آنتنی روستاها به جهت رفع نقاط حادثه خیز، احداث ۸۰ کیلومتر هره خاکی در محدوده های پرتگاه، پنج مورد لایروبی پل ها، انجام ۲۰۰ طرح‌های عمرانی و نصب هزار و ۸۰۰ تابلو و علائم ایمنی، انتظامی و اخطاری از دیگر اقدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح شهرستان در سال جاری بوده است.

شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در ۶۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha