۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84993253
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کارمندان اداره‌های خراسان‌شمالی تا آخر این هفته دورکار شدند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: کارمندان اداره‌های استان در راستای افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز از روز سه شنبه (۲۰ دیماه) سالجاری به مدت سه روز دور کار شدند.

محمد تقی ولیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی از فردا سه شنبه (۲۰ تا ۲۲دیماه) سالجاری دور کار شدند.

وی افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیر کل حوزه استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: همچنین فعالیت تمامی مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی انجام می شود و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال است.

به گزارش ایرنا، براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در استان آغاز می شود که این سامانه بارشی تا صبح روز پنجشنبه در استان فعال است و مردم استان در مناطق مختلف کاهش محسوس دمای هوا را در اواخر هفته تجربه می کنند.

با فعالیت این سامانه بارشی در استان، دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری هشت تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha