۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84993306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه: افتخار سپاه خدمتگزاری به مردم و محرومان است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار سپاه پاسداران و بسیج این است که خدا محور است و خودش را خادم ملت به ویژه محرومان می داند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین توزیع ۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سنندج اظهار کرد: سپاه به خودش می بالد که فرماندار ولایت فقیه و خدمتگزار مردم بوده و به ملت عشق می ورزد.

وی ادامه داد: سپاه همواره خدا و مردم را در نظر داشته و راه تقرب به پروردگار را خدمت گزاری به مردم به ویژه قشر ضعیف و نیازمند جامعه می داند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: باید همواره اهل سازندگی و جهاد باشیم و باورمان این باشد که خدا به ما منت نهاده تا در خدمت مردم باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی اسلام را دین زندگی عنوان و تاکید کرد: کسانی که شعار زندگی می دهند باید بدانند خدمت رسانی به مردم، مانند همین اهدای جهیزیه به خدمت به زندگی و مرد و زن است.

وی زندگی انسانی را به معنای گذشت، ایثار و دیگرگرایی دانست و گفت: آرمان سپاه، زندگی و حیات طیبه است و دنیای غرب باید بداند زندگی، همین امید دادن به مردم و اقشار ضعیف است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این نشست اظهار کرد: نهضت اهدای جهیزیه در سراسر کشور با جدیت در حال انجام است و ادامه دارد.

سردار ضیاءالدین حزنی ادامه داد: جهیزیه هایی که امروز در سنندج و استان کردستان اهدا می شود، ۱۰۰ درصد ایرانی و تولید کارخانجات داخلی است.

وی به احیای برخی واحدهای تولیدی دارای مشکل توسط سپاه در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما رضایت مردم مستضعف در سراسر کشور است.

در این مراسم، ۳۴۰ سری جهیزیه نوعروسان نیازمند کردستانی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha