رییس بسیج سازندگی کشور:  شهدا در مسیر ارزش های الهی شربت شهادت نوشیدند

کرج - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه شهادت را به اشک و تلاش می دهند، گفت: شهدا در مسیر مکتب عاشورا و پاسداری از ولایت و ارزش های الهی شربت شهادت نوشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی روز دوشنبه در آیین چهلمین روز شهادت مدافع امنیت شهید احمد صالحی دانش آموخته دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و رییس پیشین بسیج دانشجویی این مرکز آموزش عالی که در کرج برگزار شد، افزود:

شهدا با گریه و تزرع به درگاه الهی شربت شهادت نوشیدند و به مقام اعلی رسیدند.

وی با اشاره به سخنان والدین شهید احمد صالحی در خصوص شب زنده داری این شهید والامقام ، اظهار کرد: شهدا برای رسیدن به درجه رفیع شهادت در هر لباس و مسوولیت همچون شهید صالحی تلاش های صادقانه در راه خدمت به جامعه اسلامی را داشتند.

زهرایی گفت: کسانی که نسبت به این حماسه آفرینان بی تفاوت هستند در واقع مانند افرادی هستند که در روز عاشورا، امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.

وی افزود: عاشورا را تنها یزید و شعر و خولی رقم نزدند بلکه عاشورا را بی تفاوت هایی رقم زدند که به بهانه محراب ، کشاورزی، زن، زندگی و معیشت همراهی نکردند و این بی تفاوت ها فرقی ندارد که در محراب باشد یا در محفل گناه.

وی تصریح کرد: شهید احمد صالحی ها و صدها شهید در بخش های مختلف از جمله گروه های جهادی به مردم خدمت ارائه کردند.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت: ما باید زندگی خود را بسنجیم که در این مقطع حساس جزو بی تفاوت ها نیستیم ؟ آیا حمایت همه جانبه از ولایت را با صدای بلند انجام می دهیم و در خیمه ولایت به عنوان رسالت اصلی مانده ایم ؟

شهید احمد صالحی روز هشتم آذرماه سال جاری حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و یک جهادگر بسیجی دهه هفتادی بود که در گروه جهادی شهید امنیت "مصطفی نوروزی" عضویت داشت.

شهید احمد صالحی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ در دانشکدگان کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه تهران تحصیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha