۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84993674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش بن گویر برای روحیه دادن به نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- وزیر جنجالی و تندرو کابینه جدید رژیم صهیونیستی در راستای روحیه دادن به نیروهای پلیس این رژیم، به آنها وعده حمایت و افزایش حقوق داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی امروز از مقر پلیس این رژیم بازدید کرد و طی سخنانی در تلاش برای روحیه دادن به نیروهای پلیس به آنها وعده انجام اصلاحات حمایتی داد.

وزیر تندرو رژیم صهیونیستی گفت که ازجمله این اصلاحات افزایش حمایت و افزایش حقوق‌ نیروهای پلیس است.

نهاد نظامی رژیم صهیونیستی اخیرا از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد و رسانه‌های عبری بارها به عدم آمادگی نظامیان برای انجام خدمت سربازی و حضور در نبردها اشاره کرده‌اند.

وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب نیز به رئیس پلیس صهیونیست‌ها دستور داد که پرچم فلسطین از اماکن عمومی سرزمین‌های اشغالی جمع آوری شود.

تارنمای روزنامه "هاآرتص" یکشنبه شب نوشت: "یعقوب شبتای" فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های زیرمجموعه خود دستور داده است که پرچم فلسطین در تمام اماکن عمومی اسرائیل جمع آوری شود.

براساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، "تصمیم بن گویر به دنبال به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین طی مراسمی در شهرک "عاره" در اواخر هفته گذشته رخ می دهد که مردم این منطقه آزادی "کریم یونس" پس از ۴۰ سال اسارات در زندان‌های اسرائیل را جشن گرفته بودند.

بن گویر همچنین به رئیس پلیس صهیونیست‌ها دستور داده است با وجود دستورالعملی برای جلوگیری از برگزاری جشن آزادی کریم یونس، درخصوص برگزاری آن تحقیق کند.

براساس این گزارش، وزیر امنیت داخلی تندرو صهیونیست‌ها گفته است: برگزاری مراسم اینچنینی، مراسمی برای تحریک و حمایت آشکار از تروریسم (گروه های مقاومت) است و نمی توان متصوّر شد که این گونه حوادث در خانه ما (اشاره به مناطق اشغالی ۱۹۴۸) برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha