۲۰ دی ۱۴۰۱، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84993821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قرچک با اولویت مشارکت بانوان

قرچک- ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرچک گفت : با توجه به همزمانی هفته فرهنگی شهرستان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه‌های فرهنگی این هفته با اولویت مشارکت بانوان در اجرای امور فرهنگی است.

محمود برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح برنامه های نمایشگاه تجسمی مهر مادر و هفته فرهنگی قرچک اظهار کرد : نمایشگاه هنرهای تجسمی گروهی مهر مادر به مناسبت هفته فرهنگی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بر پا شده و طی آن ۲۳ اثر فاخر از ۱۷ هنرمند شهرستان قرچک در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان قرچک، نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان قرچکی با عنوان " مهر مادر" در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

برزگر افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل نقاشی خط، خوشنویسی، معرق، سیاه قلم، کاریکاتور و معرق است که تا پایان روز ۲۳ دیماه به نمایش گذاشته می‌شود ،

قرچک به دلیل برخورداری از قومیت‌های مختلف از سراسر کشور، به ایرانی کوچک نامگذاری شده است و هفته فرهنگی، زمان مناسبی برای بیان ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان در حوزه‌های مختلف است.

اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قرچک با اولویت مشارکت بانوان
وی تصریح کرد: با توجه به همزمانی هفته فرهنگی شهرستان قرچک با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه‌های فرهنگی این هفته با اولویت مشارکت بانوان در اجرای امور فرهنگی است که از جمله می‌توان به برگزاری جشن بانوان بسیجی شهرستان، برپایی جشنواره غذا، توزیع کمک‌های معیشتی و ... را اشاره به کرد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی قرچک در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان ۱۵ خرداد شهرک آزادیه، پشت بوستان ۱۵ خرداد برپا شده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha