۲۰ دی ۱۴۰۱، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84994091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به ۷۰ سانتی متر رسید

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش ۲۸ سانتی‌متری برف جدید در ایستگاه کوهرنگ، گفت: با احتساب بارش جدید، ارتفاع برف در این ایستگاه به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است.

مهران چراغپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش قابل توجه برف در بسیاری از نقاط این استان افزود: در شهرکرد ۱۹ سانتی‌متر، بروجن ۲۱ سانتی‌متر، لردگان ۱۱ سانتی‌متر، اردل ۱۷ سانتی‌متر، فارسان ۲۴ سانتی‌متر، سامان ۲۳ سانتی‌متر، بن و فرخشهر هر کدام ۱۸ سانتی‌متر، ایلبگی ۱۷ سانتی‌متر، آلونی ۲۳ و دزک ۱۹ سانتی‌متر ارتفاع برف ثبت شده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر آن در بسیاری از ایستگاه بارش برف همراه با باران بوده است و آب مذاب ناشی از آن در شهرکرد ۱۶ میلیمتر، بروجن۱۱.۵ میلیمتر، کوهرنگ ۲۲ میلیمتر، فارسان ۱۵ میلیمتر، سامان ۲۰ میلیمتر، بن ۱۳ میلیمتر، فرخشهر ۱۶ میلیمتر، مالخلیفه ۲۶.۵ میلیمتر، سورشجان ۲۱ میلیمتر، بلداجی ۹.۵ میلیمتر، آلونی ۲۳ میلیمتر، دزک ۱۴ میلیمتر و ایلبگی ۱۳.۵ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم فعالیت سامانه بارشی در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این سامانه به تدریج تضعیف شده و در روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

چراغپور خاطرنشان کرد: برای صبح چهارشنبه کولاک برف و پدیده مه گرفتگی پیش‌بینی می‌شود و در روزهای پایانی هفته کاهش محسوس دما شکل می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha