۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84994263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی استان اصفهان در پادنای عُلیا سمیرم ثبت شد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در پادنا علیا سمیرم با ۳۳ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمدرضا رفیعی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی، به بارش باران و برف در بیشتر مناطق استان منجر شد اظهار داشت: پس از پادنای علیا سمیرم تا امروز صبح شهرضا ۲۰.۹ میلی متر، مبارکه ۱۹.۲ میلی متر، چادگان ۱۷.۱ میلی متر، اسلام آباد موگویی ۱۴.۸ میلی متر، زرین شهر ۱۴.۶ میلی متر، سمیرم ۱۲.۶ میلی متر، نجف آباد ۱۲.۳ میلی متر، ورزنه ۱۲.۱ میلی متر، فریدونشهر ۱۲.۱ میلی متر بیشترین بارش برف ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم در ایستگاه باران سنجی اداره کل هواشناسی ۱۸ میلی متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: این شرایط تا اواسط وقت امروز (سه شنبه) ادامه دارد و بارش برف، مه آلودگی کاهش دید در استان را بهمراه خواهد داشت که شدت این بارش ها برای نیمه جنوبی استان پیش بینی شده و لغزندگی جاده ها و ایجاد مشکلاتی در تردد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از اواسط وقت امروز هم از فعالیت سامانه کاسته خواهد شد و بتدریج از استان خارج خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه جو پایداری برای روزهای پنجشنبه و جمعه در استان استقرار خواهد داشت اضافه کرد: اُفت محسوس دما برای روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی می شود و برای فردا مه آلودگی در بیشتر مناطق استان پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha