۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84994508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک ۲۸ دی ماه برگزار می شود

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در چهار رویداد بزرگ جهانی ۲۸ دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.

محمدرضا خیرخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعاتی پیش دومین اردوی آمادگی تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسید و ژیمناستیک کاران بعد از سه روز استراحت خود را برای برپایی اردوی سوم که از ۲۵ دی ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

وی با اشاره به مسابقات جهانی ژیمناستیک آلمان، آذربایجان، مصر و قطر، تصریح کرد: ورزشکاران ما بایستی در حداقل سه مسابقه حضور داشته باشند و در صورتی که بتوانند عنوان های نخست تا هشتم را کسب کنند در مسابقات جهانی فرانسه جهت سهمیه المپیک به میدان خواهند رفت.

خیرخواه با اشاره به زمان مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری، افزود: نخستین مسابقه دوم اسفند ماه در آلمان خواهد بود و سه مسابقه دیگر در اسفند ماه برگزار می شود و در عین حال نیز مسابقات قهرمانی آسیا را سال آینده پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی با اشاره به برپایی ۲ اردوی آمادگی تیم ملی، گفت: خوشبختانه ۲ اردوی ۱۰ روزه را در شهرهای زنجان و تهران داشتیم که قابل قبول بودند و امیدواریم بعد از برگزاری مسابقات انتخابی نیز مشکلی در امر برپایی اردوها نداشته باشیم.

خیرخواه یادآور شد: با توجه به اینکه تمرینات تیم ملی ژیمناستیک طی یک سال گذشته تعطیل بود و ملی پوشان ما در هیچ اردوی آمادگی و مسابقات جهانی و آسیایی حضور نداشتند، تصمیم گرفتیم این دوره از اردوها را با ترکیبی از باتجربه ها و جوانان برگزار کنیم و امیدواریم همین مساله بتواند ما را در مسابقات آینده کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha