آمد و شد در تمام راه‌های فارس برقرار است

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد: به رغم بارش باران و برف در نقاط مختلف فارس طی ۱۲ ساعت گذشته و تداوم آن در برخی نقاط، تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

علیرضا راستار، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با استقرار ۷۰۰ راهدار در ۵۲ راهدارخانه ثابت و ۶ راهدار خانه سیار در محورهای مواصلاتی استان و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار در قالب طرح راهداری زمستانه به ارائه خدمات می پردازد.
وی، با اشاره به فعالیت ۴۳۰ دستگاه و ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه در فارس ادامه داد: با وجود فرسودگی این تجهیزات و ماشین آلات، راهداران با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان برای باز نگاه داشتن محورها در زمان کولاک و بارش برف و باران و فراهم کردن شرایط یک تردد روان عمل می کنند.پ
او اظهار داشت: ۵۲ گردنه برف گیر و ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که در شرایط بارش نیازمند عملیات راهداری زمستانی است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، از هموطنانی که قصد انجام سفر و تردد در جاده ها را دارند تقاضا کرد که ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل در راههای استان با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha