۲۲ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۷
کد خبر: 84996309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برف و باران اوایل هفته آینده فارس را فرا می‌گیرد
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به بارش باران در مناطق شمالی، مرکزی وغربی همراه با بارش برف در نواحی شمالی، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق از شنبه ۲۴ دی تا دوشنبه ۲۶ همین ماه در استان فارس هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی فارس روزپنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: براساس این سامانه جدید بارشی،برای شنبه ۲۴ دی، بخش های شمالی، غربی و مرکزاستان، یکشنبه ۲۵ دی، غرب، جنوب غربی، مرکزی و شمالی استان و برای دوشنبه ۲۶ دی هم در نیمه غربی، جنوبی به ویژه در جنوب غربی پیش بینی شده است.

لغزندگی جاده های کوهستانی
مسعود حقیقت ادامه داد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده های کوهستانی، احتمال اختلال در رفت و آمد به ویژه در محورهای شمالی و کوهستانی و مه گرفتگی در جاده ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: احتیاط در سفرهای برون شهری و گذرگاه های کوهستانی، لایروبی کانال و آب راه‌ها و مدیریت در مصرف انرژی به ویژه گاز توصیه می شود.
همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، منطقه ایزد خواست با ۹ درجه زیر صفر، خرم بید با منهای هفت درجه و سپیدان با منهای ۶ درجه سردترین مناطق فارس بود و لامرد و مُهر هم با ۱۰ درجه بالای صفر گرمترین منطقه فارس به خود اختصاص دادند.
همچنین دمای هوای شیراز هم طی بامداد امروز به منهای سه درجه زیر صفر رسید .
به گزارش ایرنا میانگین بارندگی فارس در سال زارعی تاکنون ۱۲۳ میلی متر گزارش شده است در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال ۹۷ میلی متر بوده است و میزان بارش های امسال حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha