۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84994581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان جرایم غیرعمد در البرز

کرج - ایرنا - رییس کل دادگستری استان البرز از آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان جرایم غیرعمد با تلاش ستاد دیه استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری البرز ، حسین فاضلی هریکندی گفت: کل بدهی این محکومان بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان بود که تامین این مبلغ در قالب اعسار، کمک های ستاد دیه استان البرز و بخشش شکات انجام شده است.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی امر سازش و گذشت در جامعه، تصریح کرد: به طور قطع تلاش‌های انجام شده توسط ستاد دیه بدون همراهی شکات که از حقوق خود در قبال آزادی محکومان می‌گذرند، میسر نبود.
رییس شورای قضایی استان البرز به آزادی شماری از محکومان جرایم غیرعمد در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: حرکت ارزشمندی با ابتکار رییس قوه قضائیه در کل کشور آغاز شد که این حرکت به آزادی ۶۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد البرز انجامید.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته، اقدامات ستاد دیه استان منجر به آزادی ۵۱۷ نفر از محکومان جرایم غیر عمد شد، تصریح کرد: با توجه به روند کاهشی ورودی پرونده های مالی و جرایم غیرعمد به زندان ها، میزان آزادی زندانیان این جرایم نیز در استان البرز روند کاهشی دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha