گام بلند تیم فوتبال شهید قندی برای رسیدن به جام آزادگان

۲۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۱۹
کد خبر: 84995242
کاظم سبحان‌زاده
گام بلند تیم فوتبال شهید قندی برای رسیدن به جام آزادگان

یزد- ایرنا- نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور به پایان رسید و تیم شهید قندی یزد با کسب ۲۷ امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تیم نفت و گاز گچساران با ۲۶ و داماش گیلان با ۲۲ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ کشور در آخرین بازی نیم فصل اول در مسابقه‌ای حساس در خارج از خانه موفق شد حریف مدعی و ریشه دار خود، تیم نفت و گاز گچساران را با کسب نتیجه مساوی یک بر یک متوقف و قهرمان نیم فصل شود.

ظرفیت‌های خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در چارچوب قوانین وضع شده، فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط با امور فرهنگی خواهیم بوددر این دیدار حساس که شب گذشته برگزار شد، تیم شهید قندی یزد در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل لیگ دسته ۲ کشور بعد از گل دقیقه هفت حریف با ارائه یک بازی هجومی در مقابل تماشاگران میزبان در دقیقه ۳۶ توسط سیدجواد شفیعی پور گل خورده را جبران کرد.

هم اکنون در جدول رده بندی گروه ۲ لیگ دسته ۲ کشور تیم‌های کیان سام بابل با ۹، مس نوین کرمان با هفت و شاهین تابان بوشهر با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده دوازدهم تا چهاردهم قرار دارند و رقابت بیشتر در بالای جدول احساس می‌شود.

تیم فوتبال شهید قندی یزد در اولین بازی دور برگشت و هفته چهاردهم لیگ دسته ۲ کشور در روز دوشنبه دهم بهمن امسال در شهرستان بم میهمان تیم شهرداری این شهر است که برای تثبیت صدرنشینی خود بازی‌های حساسی را پیش رو دارد.

از نکات قابل توجه و قابل تامل در تیم فوتبال شهید قندی این است که تمامی کادرفنی و ۹۰ درصد بازیکنان آن بومی استان هستند و این موضوع قطعا نقش مهمی در موفقیت و رسیدن تیم به صدر جدول و امیدواری برای راهیابی به لیگ دسته اول کشور و جام آزادگان دارد.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال یزد این است که تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌ دسته اول و جام آزادگان تلاش کند.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود، شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

گام بلند تیم فوتبال شهید قندی برای رسیدن به جام آزادگان

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون در رشته جذاب فوتبال ساحلی، تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر و صنایع اردکان و صدرشیمی در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارند و تیم‌های پایه آنها همواره جزو مدعیان در سطح کشور محسوب می‌شود.

حضور ۳۰ تیم یزد در لیگ‌های کشور

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha