۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84995555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: حضور مردم در صحنه، بهترین پاسخ به هتاکی دشمنان است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با محکوم‌کردن هتک حرمت اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مرجعیت دینی وبا تاکید برضرورت پاسخ قاطعانه به این هتاکی ها، حضور پرشور مردم در صحنه و مقاومت را بهترین پاسخ به دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز چهارشنبه در جمع حوزویان و گروه‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در محکومیت اقدام سخیف و هتک حرمت نشریه فرانسوی، گفت: ملت ایران باید با حضور پرشور در صحنه همانند همیشه، اراده قوی خود در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه امروز ایستادگی در برابر دشمنان محور اصلی و حضور در صحنه ملاک انقلابی‌گری است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از حضور پرشور مردم در صحنه ها و نمایش قدرت آنها، واهمه دارند.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی بخود افتخار می‌کند که ملتی بیدار و هوشیار و حاضر در صحنه و حوزویانی انقلابی و پیشرو در انقلابی‌گری دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با تشبیه حرکت تجمعی امروز حوزویان شیعه و سنی و مردم انقلابی این شهرستان با حمایت حوزه‌ علمیه قم در محکوم کردن مقاله توهین آمیز قبل انقلاب علیه امام خمینی(ره)، گفت: این تجمعات و حمایت ها از رهبری و ولایت و مراجع دینی عین انقلابی گری و دفاع از مرزهای ایمانی انقلاب است.

وی افزود: هتک حرمت‌ های دشمنانی که مدعی حقوق بشر هستند، علیه ارزش های اسلامی، دینی و انقلابی ما، نفرت انگیز است و باید پاسخ کوبنده به آنها داد.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: هدف دشمنان از چنین حرکات نفرت انگیز و هتک حرمت‌ ها، امتحان کردن ملت ایران است و اینکه در صحنه حضور دارند یا خیر؟

وی یادآور شد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی هم از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر و در راس آن آمریکا، برای امتحان کردن ملت ایران بود که اقشار مختلف مردم ما آن مراسم های باشکوه و کم نظیر را برای سردار خود گرفتند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: دشمنان از حضور پرشور مردم در صحنه هراس دارند و ملت باید همواره گوش به حرف رهبری بوده و برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی با قدرت در صحنه حاضر باشد.

دراین مراسم که باحضور فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و برخی مدیران گنبدکاووس در مدرسه علمیه منتظریه این شهر برگزار شد، حاضرین با سردادن شعارهایی علیه فرانسه، آمریکا و اسرائیل، اقدام اخیر و سخیف نشریه فرانسوی را در هتک حرمت به مراجع دینی محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha