۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85004195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تروریست‌دانستن سپاه، نشانه جهل و حماقت دشمنان است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه موقت گنبدکاووس با محکوم کردن بیانیه پارلمان اروپا در تروریست‌دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام نشانه جهل و حماقت دشمنان و سیلی خوردن‌ متعدد آنان از فرزندان برومند ایران در سپاه قهرمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام روح‌الله رجنی روز جمعه در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی امروز گنبدکاووس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که سیلی‌های محکمی از سپاه خوردند که به عنوان نمونه دستگیری جاسوس‌های آنان و نابودکردن گروهک داعش گوشه‌ای کوچک از موفقیت سپاه و دلیل عصبانیت همیشگی دشمنان است.

وی اضافه کرد: عصبانیت‌های دشمنان از موفقیت‌های جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران آن‌ها را به انجام اقدامات احمقانه مانند توهین به مقدسات، برگزاری مسابقه کاریکاتور و یا آتش زدن مسجد و به‌تازگی تروریست دانستن سپاه ترغیب می‌کند.

حجت الاسلام رجنی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و اینکه آحاد مختلف مردم ایران سپاه قهرمان خود را دوست دارند و از آنها مثل همیشه حمایت می‌کنند زیرا امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثارگری و جانفشانی نیروهای مسلح خود از جمله سپاه پاسداران می‌دانند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین با اشاره به برخی خدمات سپاه پاسداران به مردم و سازندگی کشور از جمله سد سازی‌ها، راه سازی‌ها، محرومیت زدایی‌ها و آبرسانی به مردم در گوشه و کنار این سرزمین تصریح کرد: همه این اقدمات در راستای فراهم کردن آرامش و رفاه برای مردم است و بدون تردید مردم هم این خدمات را فراموش نخواهند کرد و از فرزندان خود در سپاه بیش از پیش حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام رجنی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، فرا رسیدن ماه رجب را نیز تبریک گفت و با اشاره به فضایل این ماه، برلزوم استفاده بهینه از آن بویژه شرکت در آیین معنوی اعتکاف از سوی اقشار مختلف مردم بالاخص نسل جوان تاکید کرد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

بصیرت مردمی در کنار تدابیر رهبر معظم انقلاب عامل شکست اغتشاشات اخیر بود

امام جمعه گنبدکاووس: حضور مردم در صحنه، بهترین پاسخ به هتاکی دشمنان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha