مشکلات بخش کشاورزی در میز خدمت بررسی و به مسوولان مربوطه ارجاع می‌شود

یزد - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای استانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در میز خدمت، مشکلات بخش کشاورزی بررسی و به مسوولان مربوطه ارجاع و برای حل آنها پیگیری لازم انجام می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جهاد کشاورزی استان یزد ،محسن عسکری در حاشیه برپایی میز خدمت در این سازمان در یزد گفت: در میزهای خدمت و ارتباط مردمی به شکایات ها،درخواست ها،مشکلات کشاورزان و انتقادات و پیشنهادات آنها رسیدگی و به مسوولان ذیربط منتقل می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد هم از آغاز به کار میز ارتباط مردمی در راستای دومین سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت : بهره برداران بخش کشاورزی و حوزه های مرتبط برای پیگیری مشکلات و چالش های خود می‌توانند از امروز ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ به سازمان جهاد کشاورزی استان یزد مراجعه کنند.

ابوالفضل وکیلی خاطرنشان کرد: در میز خدمت علاوه بر مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای استانی وزیرجهادکشاورزی تمام کارشناسان ، مدیران، معاونان و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاههای وابسته ارتباط مستقیم با بهره برداران و انعکاس مشکلات و چالش های پیش روی کشاورزان به وزیر جهاد و مسوولان مربوطه فراهم شده است.

وکیلی ادامه داد : مراجعان پس از پایان این طرح می‌توانند از طریق کدهای پیگیری ارائه شده در سامانه سامد از نتایج اقدامات در مورد مسایل درخواستی خود مطلع شوند.

استان یزد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری میزبان دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha