۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84995718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار زنجان: بزرگترین کارها بدون پشتوانه رسانه‌ای موفق نمی‌شود

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت:اهمیت رسانه بر هیچکس پوشیده نیست و امروزه بزرگترین کارها بدون پشتوانه رسانه‌ای موفق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان، افزود: در اتفاقات اخیر پیش بینی و برنامه ریزی شده بود که با قدرت رسانه ای به گونه ای القا شود که در جمهوری اسلامی رخدادی به وقوع پیوسته و باید در برابر آن واکنش نشان داد.

وی افزود: در مقابل این اقدام، عملکرد ما چندان خوب نبود و باید واکنش نشان می دادیم ولی در همان ابتدا با سهل انگاری ها زحمت برخی را زیاد کردیم.

فیروزفر با بیان اینکه سعه صدر و تدبیر از سوی متولیان امر نقش اثرگذاری در کنترل حوادث اخیر داشت، گفت: باز هم حافظان امنیت با تدبیر به گونه ای عمل کردند که در نهایت با حضور مردم، موضوع حل و فصل شد.

شهردار زنجان گفت: قدرت نرم رسانه در مسائل اهمیت زیادی دارد و برای موفقیت در عرصه رسانه باید برنامه ریزی شود و به آینده توجه داشت.

وی تقویت رسانه های گروهی را از الزامات جامعه کنونی عنوان و خاطرنشان کرد: همه باید در این راه قدم بردارند و شورای شهر و شهرداری به عنوان یک پشتیبان در این راه گام بر می دارد و برای تکمیل کارهای شهری نیازمند اصحاب رسانه است.

این مسوول یادآوری کرد: رسانه های استان، شهرداری را خانه خود بدانند و واقعیت های شهری را به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.

تاثیرگذاری رسانه بر مخاطب در گرو اعتقاد و ایمان قلبی گردانندگان آن است

خبرنگار جبهه مقاومت نیز در این مراسم، گفت: باید در رسانه و در هر جایگاه دیگر به فعالیت و کار خود ایمان، باور و اعتقاد داشته باشیم تا سعادتمند بشویم، در غیر این صورت فعالیت ما تاثیر گذار نخواهد بود.

حسن شمشادی با بیان اینکه باید به جهاد تببین مقام معظم رهبری توجه کرد، افزود: خبرنگاران باید توجه داشته باشند که نباید آثار خود را صرفا برای جشنواره تولید کنند و همه فعالیت ها در قالب رقابتی باشد که موجب ارتقای کارها می شود.

شمشادی با بیان اینکه پس از گذشت ۴۳ سال هنوز هم در حال آزمون و خطا در حوزه رسانه هستیم، اضافه کرد: هنوز هم در بحث رسانه می گوییم باید برنامه ریزی و آموزش دهیم ولی باید پرسید تا کی باید این روند را در پیش بگیریم؟

وی اضافه کرد: این محافل جایی برای تلنگر اهالی رسانه است و یکی از علل مهم تاثیرگذاری رسانه های بیگانه با تمامی ابراز و امکانات خود، باوری پذیری و اعتقاد قلبی آنها به آنچه می گویند و ارائه می کنند، است.

شمشادی خاطر نشان کرد: رسانه ای که مطلبی منتشر می کند و به آن باور ندارد تاثیرگذاری ندارد، به عبارتی آب در هاون کوبیده است و این موضوع باید مد نظر قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha