بازگشت بزرگان؛ آزمون سرنوشت‌ساز برای مکس و اریک

تهران- ایرنا- تیم‌های یوونتوس و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ‌های خود داشته‌اند و دوباره به جمع مدعیان بازگشته‌اند.

به گزارش ایرنا، پس از جام‌جهانی اکثر لیگ‌های اروپایی بازی‌های خود را از سر گرفتند و طبیعتا توجهات بیش از همه نسبت به لیگ‌های معتبرتری چون سری آ و لیگ برتر بیشتر بود. نکته‌ بارز در این روزها درخشش تیم‌های یونتوس و منچستریونایتد بوده است. ۲ تیم بزرگی که هواداران زیادی در نقاط مختلف جهان دارند و پس از گذراندن دوران تلخ طولانی‌مدت مجددا به روزهای اوج نزدیک شده‌اند.

یوونتوس بعد از شروعی ناامیدکننده در لیگ و حذف از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در شرایطی که انتقادات زیادی متوجه مکس آلگری بود توانست اوج‌گیری جذابی داشته باشد. آنها با اضافه شدن اکثر بازیکنان مصدوم و همچنین حضور نفرات جوان موفق شده‌اند طراوات خاصی پیدا کنند و حالا با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند و ۲ تیم شهر میلان را پشت سر گذاشته‌اند. بیانکونری برای فتح اسکودتو پس از ۲ فصل ناکامی نیاز دارد تا اختلاف هفت امتیازی با ناپولیِ صدرنشین را جبران کند که ماموریت فوق‌العاده دشواری به حساب می‌آید.

تیم بزرگ شهر تورین رکورد جالبی هم بر جای گذاشته است. آنها در هشت دیدار اخیر خود در سری آ ۲۴ امتیاز کامل را کسب کرده‌اند و هشت کلین‌شیت را نیز به ثبت رسانده‌اند. اکثر بردهای یووه خصوصا در این هفته‌ها با کمترین فاصله و با گل‌های لحظه‌آخری به ثمر رسیده است. آنها با دریافت هفت گل بهترین خط دفاع لیگ را نیز در اختیار دارند.

بازگشت بزرگان؛ آزمون سرنوشت‌ساز برای مکس و اریک

در انگلیس همه‌چیز حول و حوش منچستریونایتد در جریان است. آنها پس از اینکه دوباره در این فصل نیز کار خود را ضعیف و پرحاشیه آغاز کردند در این هفته‌ها روی ابرها سیر می‌کنند و بهترین نتایج را به دست می‌آورند. شیاطین سرخ در حال حاضر با ۳۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به نیوکاسل که آنها هم ۳۵ امتیازی هستند در رتبه‌ چهارم ایستاده‌اند.

تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ در هشت بازی رسمی اخیر خود در لیگ، جام اتحادیه و جام حذفی به برتری دست یافته و در بهترین فرم قرار دارد. ستاره‌ی این روزهای قرمزپوشان نیز کسی نیست جز مارکوس رشفورد. شماره‌ی ۱۰ یونایتدی‌ها پس از جام جهانی با زدن هفت گل، بیشترین گل را در بین تمام بازیکنان جهان به ثمر رسانده است. منچستر سه بازی اخیرش در لیگ را در شرایطی برده که گلی هم دریافت نکرده است. این تیم در سه مسابقه‌ اخیرش نیز توانسته در هر بازی حداقل سه گل وارد دروازه‌ی رقبا کند. اریک تن‌هاخ به سریع‌ترین مربی تاریخ منچستر تبدیل شد که به ۲۰ پیروزی دست پیدا می‌کند. باید دید این روند خوب تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

یوونتوس این هفته در سری آ باید به مصاف ناپولی درصدرنشین برود و منچستریونایتد نیز پذیرای همشهری قدرتمند خود منچسترسیتی خواهد بود. در این هفته مشخص می‌شود که درخشش هفته‌های اخیر این ۲ تیم در چه حد قابل اتکا بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha