۲۴ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴
کد خبر: 84998478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر انگلیس؛ شکست تلخ لیورپول در خانه برایتون

تهران- ایرنا- هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست شاگردان یورگن کلوپ و جدال تیم‌های قعرجدولی دنبال شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ شنبه با برگزاری ۴ دیدار به صورت همزمان آغاز شد که طی آن برایتون رده هشتمی در خانه پذیرای لیورپولی بود که تا پیش از این بازی در رده هفتم جای داشت.

یورگن کلوپ که در ۱۱ دیدار گذشته خود برابر برایتون تنها یک شکست را متحمل شده در این دیدار به دنبال کسب ۳ امتیاز و کاهش فاصله خود با تیم‌های صدر جدولی بود اما روند بازی به شکل دیگری پیش رفت که در نهایت باخت ۳ بر صفر لیورپول را رقم زد.

در دقیقه ۴۷ سولی مارچ برای برایتون گلزنی کرد، شماره ۷ برایتون یک‌بار دیگر و در دقیقه ۵۳ برای بار دوم میزبان را پیش انداخت. در ادامه دنی ولبک برای بار سوم دروازه لیورپول را باز کرد تا نتیجه‌ای دور از ذهن در این بازی به ثبت برسد.

در این هفته لسترسیتی در دیداری خارج از خانه به مصاف ناتینگهام فارست رفت. ناتینگهام که در ۷ بازی اخیر خانگی خود شکستی را متحمل نشده بود در این دیدار نیز به دنبال برتری و صعودی چند پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس بود.

در دقایق۵۶ و ۸۵ این دیدار، برنان جانسون برای میزبان گلزنی کرد تا ناتینگهام فارست ۲ بر صفر برنده این بازی باشد.

در این هفته ۴ تیم قعرجدولی لیگ برتر فوتبال انگلیس رو در روی هم صف‌آرایی کردند. در یکی از این دیدارها اورتون رده هجدهمی میزبان ساوتهمپتونی بود که با ایستادن در جایگاه بیستم پا به این دیدار می‌گذاشت، ‌ جدال تیم‌های قعرنشین جدول در شرایطی برگزار شد که ساوتهمپتون با گل‌های جیمز وارد پروز در دقایق ۴۶ و ۷۸ برنده این دیدار شد. تنها گل اورتون نیز توسط آمادو اونانا در دقیقه ۳۹ به ثبت رسیده بود.

در آن سوی میدان ولورهمپتون در خانه پذیرای وستهم بود، دو تیم به دلیل حضور در رده های هفدهم و نوزدهم جدول شرایط خاصی داشتند و در صدد بودند تا با کسب امتیاز کامل این دیدار به نوعی خودشان را از انتهای جدول جدا کنند. دنیل پودنس در دقیقه ۴۸ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا ولورهمپتون برنده این دیدار باشد.

پیش از ۴ بازی امروز، منچستریونایتد در خانه پذیرای منچسترسیتی بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. دیگر بازی امروز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد که طی آن برنتفورد به مصاف بورنموث می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha