صعود مس با گلزنی شیمبای تمام نشدنی؛ ذوب‌آهن اولین لیگ برتریِ حذف شده

تهران- ایرنا- مس رفسنجان با گلزنی لوسیانو پریرا (شیمبا) از سد میهمان خود ذوب‌آهن گذشت و تیم اصفهانی را به اولین تیم لیگ برتریِ حذف شده از جام حذفی در این فصل تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۴ چهارشنبه در چارچوب مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد ربیعی با یک گل به برتری دست یافتند.

بازی در نیمه‌ اول گلی در بر نداشت. مس با فاصله‌ی کمی نسبت به میهمان خود توپ را بیشتر در اختیار داشت و میل بیشتری برای گلزنی داشت اما هیچکدام از ۲ تیم موفق عمل نکردند.

در ۴۵ دقیقه‌ دوم شاهد حملات زهرداری از سوی تیم تحت هدایت محمد ربیعی بودیم. آنها سرانجام در دقیقه‌ی ۷۱ به هدف خود رسیدند. لوسیانو پریرای کهنه‌کار و ۳۹ ساله موفق شد با شوتی از پشت محوطه‌ جریمه دروازه‌ ذوب را باز کند و تیمش را راهی مرحله‌ یک‌هشتم نهایی کند.

تیم مهدی تارتار که در آخرین بازی لیگ هم به هوادار باخته بود این بار نیز نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و با قبول شکست برابر مس رفسنجان به اولین حذف‌شده‌ این دوره از جام حذفی در قامت یک تیم لیگ برتری تبدیل شد.

روز گذشته تیم‌های آلومینیوم اراک، هوادار تهران، نود ارومیه، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان مجوز حضور در مرحله‌ یک‌هشتم نهایی را به دست آورده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha