۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84996478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: دولت به نقش آفرینی بانوان در توسعه پایدار اهتمام دارد

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام کرد: دولت مردمی سیزدهم به نقش آفرینی بانوان در توسعه پایدار کشور اهتمام جدی دارد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، در متن پیام مجتبی عبداللهی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر آمده است : بزرگداشت ولادت باسعادت بانوی ۲ عالم، انسیه حوراء بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ بانوانی که علاوه بر نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان، پرچم انقلاب و نهضت اسلامی را جهت پویایی و ارتقاء جامعه بر دوش کشیدند و نیک می دانیم بدون توجه به شرایط زنان، دستیابی به توسعه برای هیچ کشوری میسر نخواهد بود.

استاندار البرز ادامه داد: دولت ایران قوی به نقش زنان در توسعه پایدار اهتمام جدی دارد و برای رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلی نظام در همه عرصه ها خصوصا فرهنگ و اقتصاد و نیز تحقق الگوی اسلامی ایرانی، نقش‌آفرینی شایسته زنان در جامعه را لازم و ضروری می داند.

اینجانب تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را به تمام زنان و مادران سرزمین ایران، بانوان همکار به ویژه مادران شهدای دفاع از حرم و حریم امنیت ، شهدای اقتدار و شهدای هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha