سردترین شهر کشور دیشب را بدون افت فشار گاز سپری کرد

مشهد-ایرنا- فرماندار فریمان گفت: فریمان با کمینه دمای ۲۸.۶ درجه زیر صفر دیشب سردترین شهر کشور بود که با همراهی مردم، صنایع و اصناف نه تنها قطع گاز خانگی بلکه افت فشار نیز در این شهرستان گزارش نشده است.

محمد اکبری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی های انجام شده برخی واحدهای صنعتی شهرستان فریمان با هدف کاهش مصرف گاز فعالیت خود را متوقف کرده و برخی دیگر نیز مصرف گاز خود را کاهش دادند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی سرمای کنونی در فریمان از سال ۱۳۸۶تاکنون بی سابقه بوده است، لذا برخی منازل به دلیل عدم رعایت عایق بندی لوله های آب در منزل متاسفانه دچار ترکیدی لوله شده اند اما تاکنون گزارشی از قطع آب گسترده بواسطه ترکیدگی لوله های بزرگ شهری نداشته ایم.

فرماندار فریمان خاطر نشان کرد: همه راه های بین شهری و روستایی این شهرستان باز است اما تردد در مسیرهای کوهستانی به سختی صورت می گیرد و استفاده از زنجیر چرخ در این مسیرها الزامی است.

اکبری خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم سردی هوا امشب نیز پیش بینی برودت شدیدی در فریمان داریم و از شهروندان می خواهیم با مصرف بهینه گاز، از قطع احتمالی گاز در شبکه خانگی جلوگیری کنند.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستای بیش از ۲۰ خانوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha