دعوت شورای هماهنگی قم از مردم برای اجتماع جهت انزجار از اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی

قم - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه درصحنه و انقلابی این استان را برای حضور در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دعوت کرد.

دراین بیانیه که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: این راهپیمایی فردا بعد از نماز جمعه قم از مصلای قدس قم تا چهار راه شهدا برگزار می‌شود.

بیانیه حاکیست: همچنین راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت بعد از نماز جمعه سایر شهرها و بخش های استان نیز ترتیب خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام سخیف این نشریه در بیانیه‌ای عنوان کرد: ایران سکوت در برابر اقدام ضد فرهنگی و ضد انسانی نشریه مبتذل فرانسوی را برنتابیده و ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران، در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی‌ فرانسه در ایران را تعطیل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha