۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84996968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضایی: برد تراکتور هواداران را خوشحال کرد/در استقلال «حالم و جایم» خوب است

تهران- ایرنا- دروازه‌بان دوم تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از چند هفته پردردسری که داشتیم، این پیروزی هواداران را خوشحال کرد. در استقلال حالم خوب است.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم استقلال در پایان دیدار این تیم برابر تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی گفت: شکر خدا بازی را بردیم. فکر می‌کنم بعد از چند هفته که روزهای پر دردسری داشتیم، هواداران در این شرایط کمی خوشحال باشند.

وی درباره شرایط خودش در استقلال نیز گفت: اوضاع خودم هم خوب است و سعی می‌کنم در جایگاهی که قرار می‌گیرم بهترین خودم باشم و الان هم سعی می‌کنم همه‌جوره به تیم کمک کنم؛ چه به عنوان گلر یک و چه به عنوان گلر دو.

رضایی درباره اینکه انتظار می‌رفت در جام حذفی گلر اول استقلال باشد و جای سیدحسین حسینی بازی کند، گفت: الان بیشتر از هر چیز در تمرین به من نیاز دارند که به بچه‌ها روحیه بدهم و این کار را هم می‌کنم. خوشحالم که بازی را بردیم و سید هم خوب کار کرد. برای من هیچ فرقی نمی‌کند که چطور به تیم کمک کنم. گفتم سعی می‌کنم همیشه بهترین خودم باشم حالا روی نیمکت یا درون دروازه. امروز استقلال روی نیمکت به من نیاز داشت و سعی کردم به بازیکنان و گلر یک روحیه بدهم و کمک کنم. وظیفه‌ دارم به تیم کمک کنم و هر وقت حس کنم در زمین به من نیاز است، کارم را در زمین با تمام قوا انجام می‌دهم.

وی درباره پیشنهادات سایر تیم‌ها در فصل نقل و انتقلات نیز افزود: یک سری پیشنهادات و صحبت‌ها بود. فکر می‌کنم در استقلال هم حالم و هم جایم خوب است و امیدوارم یک روز هواداران استقلال را ببینم که دوباره مثل پارسال لذت می‌برند و با بردها خوشحال شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد تراکتور گذشت تا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha