مظفری: پنالتی‌های استقلال درست بود؛ اخباری از خط جلو آمد

تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: پنالتی‌هایی که برای استقلال گرفته شد، درست بود و تکرار پنالتی استقلال هم تصمیم صحیحی بود چون دروازه‌بان تراکتور از خط جلو آمده بود. 

به گزارش ایرنا، نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اتفاقات بازی استقلال و تراکتور اظهار داشت: در دقیقه 8 هیچ خطایی روی بازیکن استقلال در محوطه جریمه تراکتور صورت نگرفت و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی افزود: در دقیقه 24 هم هیچ گونه برخوردی بین مهاجم تراکتور و دروازه‌بان استقلال صورت نگرفت و داور قضاوت درستی داشت. اینکه داور پنالتی نگرفت تصمیم خوبی بود که ناظمی گرفت. وقتی بازیکن تراکتور با استقلال برخورد نداشته، نباید هم سوتی زده شود.

کارشناس داوری فوتبال اضافه کرد: صفا هادی در این مسابقه باید اخراج می‌شد. او بعد از اینکه کارت زرد اول را دریافت کرد چند دقیقه بعد بازیکن استقلال را سرنگون کرد که داور خطا گرفت اما کارت زرد نداد.

وی تاکید کرد: پنالتی اول استقلال کاملا درست بود چون بازیکن تراکتور پای مهدی قایدی را زد و پنالتی دوم هم درست و خطا واضح بود. تکرار پنالتی استقلال هم تصمیم شجاعانه و درستی بود چون محمدرضا اخباری از خط جلو آمده بود.

تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد تراکتور گذشت تا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha