۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84996999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نصرتی: سر تراکتور را واقعا بریدند

۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبر: 84996999
نصرتی: سر تراکتور را واقعا بریدند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پنالتی‌های اعلام‌شده به سود استقلال گفت: هیچکدام پنالتی نبود. یک‌سری اتفاقات از دست کادر فنی خارج است. سرمان را بریدند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، محمد نصرتی پس از اتمام دیدار استقلال و تراکتور در یک شانزدهم جام حذفی، درباره اعتراض به داور چهارم که رای به تکرار پنالتی استقلال داد، اظهار داشت: ببینید بحث اصلی ما تکرار پنالتی نبود بلکه خود پنالتی مشکل داشت. به زعم من و دوستانی که فیلم پنالتی را دیدیم، پنالتی نبود. البته بماند که کارشناسان توجیه و قطعا از داور حمایت می‌کنند.

وی افزود: هیچکدام از پنالتی‌ها درست نبود. پنالتی اول حتی اگر یک درصد هم خطا باشد، بیرون از محوطه جریمه بود. دومی هم اصلا پنالتی نبود. یک‌سری اتفاقات از دست کادر فنی خارج است.

نصرتی اضافه کرد: ما کلی تمرین می‌کنیم و برنامه می‌ریزیم که بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم و به گل برسیم و فوتبال بهتری ارائه دهیم ولی واقعا برای فوتبال ما زشت است. یک مربی از خارج آمده و در این مدت تنها چیزی که درباره‌اش حرف می‌زند، نارضایتی از داوران است و این واقعا خیلی خوب نیست.

وی ادامه داد: نمی‌گویم نباید از داوران حمایت کنیم اما ضعف داوری باعث می‌شود که کسانی که از خارج می‌آیند این همه اعتراض کنند. البته در مصاحبه‌ها اعتراض نمی‌کنند اما بین خودمان که حرف می‌زنیم می‌گویند داورها ضعیف هستند.

مربی تراکتور اضافه کرد: درگیری خاصی نبود و فقط اعتراض به کمک داور بود که دستور تکرار پنالتی را داد. بحث ما تکرار نبود، هر دو پنالتی اشتباه اعلام شد. البته گفتم کارشناسان می‌آیند و قطعا می‌گویند که هر دو صحنه پنالتی بود و هرچه ما حرف بزنیم بی‌فایده است. ما خیلی مصاحبه نمی‌کنیم اما دیگر چطور بگوییم؛ «سر ما را واقعا بریدند.»

تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد تراکتور گذشت تا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha