۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84996971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خلخال: دست‌اندرکاران فرهنگی برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه خلخال با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تزریق امید در جامعه گفت: همه دست اندرکاران و تلاشگران فرهنگی به خصوص افراد ذی‌نفوذ در بین مردم برای امیدبخشی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در جمع مداحان کشور اظهارکرد: در حالی که دشمن با برجسته کردن ضعف‌ها و کاستی‌های نظام اسلامی برای ناامید کردن مردم است، انتظار از دست اندرکاران فرهنگی،اجرای برنامه‌های مختلف در جهت تزریق امید در رگ‌های جامعه به خصوص افزایش امید در بین اقشار جوانان و امیدآفرین کشور است.

خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به سالروز فرار شاه معدوم از کشور در دی ماه سال ۵۷ اظهار کرد: امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی نه تنها ایران بلکه بشریت را از ظلمت و طاغوت نجات داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و رژیم منحوس پهلوی همچنان پای کار می‌ماند تاکنون ایران در زیر سلطه آمریکا از بین رفته بود.

حجت الاسلام اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت اقدام اخیر ، توهین آمیز و موهون نشریه و هفته نامه فرانسوی در خصوص انتشار کاریکاتورهای منصوب به ولی امر مسلمین اظهار کرد: این حرکت فرانسوی‌ها ناشی از ناامید شدن آنها از اغتشاشات اخیر در کشور است.

امام جمعه خلخال با گرامیداشت ۲۹ دی ماه سالروز هوای پاک اظهار کرد: هوای پاک و سالم این شهرستان نعمتی بزرگ است و باید همه آحاد جامعه به خصوص مسئولین دست‌اندرکار برای حفظ آن تلاش کنند.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه حفاظت از هوای پاک از وظایف سنگین مسئولین مربوطه است افزود: متاسفانه برخی از مسئولین استانی نه‌ تنها در انجام وظیفه خود در قبال هوای پاک کوتاهی می‌کنند بلکه با اقداماتی غلط در تلاش برای آلایندگی هوای پاک و سالم خلخال و از بین بردن این نعمت بزرگ خداوندی هستند.

خطیب جمعه خلخال با تاکید بر اینکه همچنان پیگیر دریافت اعتبار فاینانس ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه راه خلخال به منجیل و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تونل در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم هستیم، افزود: تا تحقق خواسته مردم پیگیر موضوع تکمیل راه منجیل و همچنین احداث تونل در جاده برف گیر خلخال به اسالم خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت دخت نبی گرامی اسلام صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و روز مادر و همچنین سالروز ولادت با سعادت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مردان توصیه کرد تا قدر همسران خود را دانسته و احترام بانوان خود بیش از پیش حفظ کنند.

گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

امام جمعه خلخال: دست‌اندرکاران فرهنگی برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

براساس این گزارش امروز همچنین آیین گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و روز مادر در خلخال برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از بانوان این شهر در محل مصلی نماز آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال با بیان گوشه‌ای از خصوصیات بارز و منحصر به فرد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بانوان امروزی جامعه را به الگوی گیری از سیره اخلاقی آن حضرت فراخواند.

حجت الاسلام مولاپور با بیان اینکه امروز دشمن برای کاهش آثار معنویت به خصوص تضعیف کانون گرم خانواده در بین جوامع مختلف از جمله جامعه ایران اسلامی تلاش می‌کند، افزود: بانوان ما افتخار می کنند که الگویی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال با تقدیر از برگزار کنندگان جشن بزرگ کوثر که روز گذشته در این شهرستان برگزار شد و همچنین برگزاری مراسم امروز اظهار کرد: احیای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی همان احیای دین ،معنویت و تحکیم بنیان خانواده در جامعه است.

در این مراسم مولود خوانی شده و همچنین سرود های در وصف بانوی بزرگ اسلام توسط گروه های سرود دانش آموزی دختران اجرا و از میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم با شیرینی شکلات و شربت پذیرایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha