۲۲ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84997023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خمس: استقلال با کمک خارجی تراکتور را شکست داد/ به تمام سوت‌های داور اعتراض داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی اسپانیایی تراکتور معتقد است که استقلال با برای حذف آنها از جام خذفی به یک کمک خارجی نیاز داشته است.

به گزارش ایرنا، پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از باخت به استقلال و کنار رفتن از جام حذفی در پاسخ به این سوال که تیم شما بر خلاف بازی هفته گذشته در لیگ، این بار مقابل استقلال شکست خورد، گفت: ما یک بازی خیلی خوب مقابل یک رقیب قوی و بزرگ انجام دادیم، یک رقیب بزرگ که برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت.

خمس درباره اینکه آیا منظور از کمک خارجی، داور مسابقه بوده است یا خیر، اظهار داشت: شما هر طور که دوست دارید می‌توانید از این جمله برداشت کنید.

سرمربی اسپانیایی تراکتور با رد درگیری با داورد، خاطرنشان کرد: برای اعتراض به سمت داور نرفتم، بلکه به سمت بازیکنانم رفتم تا آنها را آرام کنم که اعتراضی به داور نداشته باشند.

خمس درخصوص اعتراض برخی از بازیکنان از جمله هادی محمدی و صفا هادی به داور مسابقه، هم تصریح کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین چیزی بود می‌توانستیم انجام بدهیم و حق مان بود اما من این را نمی خواستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان بود که صعود کنیم و به مرحله بعد برویم اما این را را از ما گرفتند.من به بازیکنانم به دلیل نمایشی که داشتند افتخار می‌کنم.

وی در مورد اینکه اعتراضش به داوری به صحنه‌های پنالتی بوده است، هم گفت: بخاطر تمام صحنه ها اعتراض می‌کردیم.

خمس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره لیست مازاد و جدایی یا ماندن کاوه رضایی هم تاکید کرد: قبلاً هم اعلام کرده‌ام که این یک موضوع داخلی باشگاه است و نمی‌توانم این موضوع را در این نشست خبری توضیح بدهم.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در پایان درباره اینکه چرا بر خلاف برخی از تیم‌ها که در جام حذفی به دروازه‌بان دومشان بازی می‌دهند، تراکتور این کار را نکرد، عنوان کرد: دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند و این یک تصمیم تکنیکی و تاکتیکی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha