امام جمعه ساری: ملت ایران همواره مدافع مرجعیت دینی و ولایت فقیه هستند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران تا پای جان همواره مدافع مرجعیت دینی و جایگاه والای ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه های استکبار مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی افزود: ملت ایران ضمن محکوم کردن فتنه و اغتشاشات، از جایگاه والای ولایت مطلقه فقیه و مرجعبت تمام قد دفاع می کنند و این مهم را بارها با حضور در عرصه های مختلف به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: مرجعیت، ولایت، وحدت و امید نقطه اتکا و قدرت ماست و هدف دشمنان نیز مبارزه با این اصول است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید در برابر فتنه های شوم دشمنان از قدرت اتکال خود که همان مرجعیت دینی و ولایت است، حمایت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند ملت با بصیرت ایران تا پای جان مدافع و پاسدار مرحعیت دینی هستند.

وی ادامه داد: پشت پرده توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی است و توهین به مقدسات دینی تنها مختص به اسلام نیست بلکه به مسیحیت نیز توهین می کنند.

امام جمعه ساری بیان کرد: دولتمردان فرانسه توهین به مقدسات دینی را نوعی آزادی بیان می دانند در حالی که این دروغی بیش نیست.

آیت الله محمدی لائینی افزود: استکبار در حوزه استدلال و منطق جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن ندارند و همین ترویج خشونت نیز توطئه آنان برای ضربه زدن به جایگاه ولایت و انقلاب است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برپایی جشنواره مرکبات در کرمان اشاره کرد و با اشاره به آشفتگی در قیمت بازار این محصول گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید به جای این جشنواره، سوگواره مرکبات را در مازندران برگزار کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: محصول مرکبات روی دست کشاورزان مازندرانی مانده است و به رغم تلاش مسوولان استانی، شاهد اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در این بخش نیستیم.

آیت الله محمدی لائینی با ابراز گلایه از مسوولانی استانی و کشوری نسبت به آشفتگی در بازار مرکبات، افزود: به رغم اقدامات صورت گرفته، باید زمینه صادرات بیشتر محصول مرکبات مازندران فراهم شود.

وی ادامه داد: دولت امروز با نارضایتی باغداران و شب عید نیز با نارضایتی مصرف کنندگان مواجه خواهد بود.

امام جمعه ساری از وزیر جهاد کشاورزی خواست صدای کشاورزان و مسوولان مازندرانی را بشنود و متناسب آن نیز تصمیم مقتضی اتخاذ کند.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بر لزوم الگو پذیری مردم از سیره و شخصیت وجودی این بزرگ بانوی اسلام تاکید کرد.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از موضوع حجاب و عفاف که نماد سیره حضرت زهرا (س) است پاسداری و دفاع کنیم.

وی بیان کرد: مسوولان و متولیان امور فرهنگی باید در زمینه فرهنگ حجاب فاطمی اهتمام بیشتری داشته و در محضر خداوند متعال نیز باید پاسخگو باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha