مقابله با فتنه‌ها در جمهوری اسلامی بدون ترکش نخواهد بود

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اغتشاشات اخیر برای از بین بردن وحدت و امید مردم ایران هدفگذاری شده بود،،گفت: مبارزه با فتنه ها و اغتشاشات بدون ترکش نیست.

به گزارش ایرنا از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران ، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی روز شنبه در همایش روحانیت و جهاد تبیین روحانیون شرق مازندران که با حضورحجت‌ الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در ساری برگزار شد، افزود : همواره توهین ها علیه روحانیت ، محجبه ها ، متدین ها و بسیجی ها وجود دارد ولی ما باید با حفظ وحدت در کنار مردم به وظایف دینی و شرعی خود بپردازیم.

امام جمعه ساری با ذکر این نکته که جهاد تبیین از سوی روحانیون نیاز به بصریت دارد، بیان کرد: همواره در طول انقلاب و پس از انقلاب اسلامی کارکرد جامعه روحانیت در شرایط فتنه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، امروز نیز طبق منویات مقام معظم انقلاب باید با وحدت ،امید و اعتماد را بین مردم ترویج کنیم.

وی ادامه داد: مطمئنا بدون بصیرت نمی توان با شیطان مقابله کرد، روحانیون با تفسیر قرآن مجید امید و وحدت را در جامعه افزایش بدهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روحانیون تمامی مساجد در استان موظفند حداقل یک روز در هر هفته ،تفسیر قرآن را عملیاتی و انجام بدهند.

آیت الله محمدی لایینی از آغاز فعالیت جامعه روحانیون مازندران در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: طبق برنامه فعالیت جامعه روحانیون در همه شهرستان های استان با برگزاری انتخابات شورای روحانیون آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha