شکست لس‌آنجلس کلیپرز برابر صدرنشین کنفرانس غرب

تهران- ایرنا- لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که طی آن لس‌آنجلس کلیپرز مغلوب دنور شد و ایندیانا با اختلاف ۲ امتیاز نتیجه را به آتلانتا واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا بامداد امروز (جمعه) دنبال شد. در یکی از این بازی‌ها تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۱۵ مغلوب دنور تیم صدرنشین کنفرانس غرب شد.

دیترویت نیز در خانه برابر نیواورلئان با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۰ شکست خورد و ایندیانا پیسرز در دیداری خانگی ۱۱۳ بر ۱۱۱ مغلوب آتلانتا شد. نیویورک نیکس در شرایطی که در زمین واشنگتن ویزاردز به میدان رفته بود موفق شد با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۸ برنده شود و جدال تیم‌های سن آنتونیو اسپرز و گلدن استیت وریرز ۱۴۴ بر ۱۱۳ به سود گلدن استیت خاتمه یافت.

همچنین هواداران سن آنتونیو به بهانه ۵۰ سالگی باشگاه در بازی شب کذشته برابر گلدن استیت، رکورد بیشترین تماشاگر در یک بازی تاریخ NBA را با ۶۸۳۲۳ نفر به ثبت رساندند. این مسابقه در سالن قبلی اسپرز برگزار شد، سالنی که از سال ۲۰۰۲ دیگر در آن مسابقه ندادند.

در دیگر بازی امروز شیکاگو بولز در دیداری خانگی ۱۱۰ بر ۱۲۴ نتیجه را به اوکلاهما سیتی واگذار و مینه سوتا با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۶ فینیکس را با شکست بدرقه کرد.

یوتا جاز نیز ۱۱۲ بر ۱۰۸ اورلاندو مجیک را شکست داد و ساکرامنتو کینگز ۱۳۹ بر ۱۱۴ هیوستون را مغلوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha