هدیه هیات دولت به خانواده شهید مدافع امنیت در قشم اهدا شد

قشم - ایرنا - هدیه هیات دولت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از سوی فرماندار قشم به خانواده بسیجی شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت در این شهرستان مرزی اهدا شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، محمد محمدحسینی با حضور در منزل خانواده این شهید معظم ضمن دیدار و گفت و گو با مادر و همسر این شهید، غیرت دینی، مذهبی و ولایی را بارز ترین شاخصه بسیجی شهید مجتبی امیری دوماری عنوان کرد.

وی افزود: منش و راه این شهید باید ادامه دار باشد که در این راستا نقش بنیاد شهید و خانواده شهدا در روشنگری و تبیین شاخصه‌ های این شهید ویژه و تعیین کننده است.

فرماندار قشم گفت: مادران شهدا با پرورش و تربیت فرزندانی خدا جو و تقدیم آنان در راه اسلام، از ارزش‌ های انقلاب اسلامی دفاع کردند و همسران شهدا نیز با صبر و ایستادگی بر آرمان والای خود در حفظ دستاوردهای نظام، از حرمت خون شهدای خود حراست می کنند.

در این دیدار علاوه بر فرماندار و رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قشم، حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه و نرگس بحرینی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم نیز حضور داشتند.

هدیه هیات دولت به خانواده یک شهید مدافع امنیت در قشم اهدا شد

هدیه هیات دولت به خانواده یک شهید مدافع امنیت در قشم اهدا شد

بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شنبه شب ۹ مهر ماه به علت شدت جراحت وارده به فیض شهادت نائل شد.

این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان و متولد سال ۱۳۶۷ بود که هنگام اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا (ع) و دهه آخر صفر در مقابل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم با آشوبگران درگیر و بر اثر اصابت دو گلوله از سلاح اغتشاشگران مجروح شده بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha