۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84998287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرح سه راهی طارم به منجیل معطل تامین اعتبار است

زنجان - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: پروژه سه راهی طارم به منجیل مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ بوده اما به دلیل کمبود اعتبارات بعد از ۲۰ سال هنوز به اتمام نرسیده است.

سید غفور شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل این طرح به علت سخت گذر بودن، هزینه زیادی برای اجرا می‌خواهد و این مهم هم عامل کندی اجرای پروژه است.

این مسوول اضافه کرد: هم اکنون ۶ پروژه مهم راهسازی در استان زنجان در حال انجام بوده که از این تعداد، سه پروژه ملی راهسازی در شهرستان طارم در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم ملی راهسازی به شهرستان طارم اختصاص دارد، اضافه کرد: پروژه سه راهی طارم به منجیل با قوت در حال اجرا است و بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسوول ادامه داد: این طرح از پروژه‌های مهم استان زنجان به شمار می رود چرا که ارتباط استان را با گیلان برقرار می‌کند.

به گفته این مسوول، پروژه های ملاسرا -شفت و پروژه کلور- درام ۲ پروژه دیگر مهم راهسازی استان را تشکیل می دهد که در طارم در حال اجرا است.

شفیعی با بیان اینکه پروژه درام-کلور فعال بوده و پیمانکار طبق قرارداد و جدول زمان بندی، عملیات خاکبرداری را تا بهار سال ۱۴۰۲ به اتمام می رساند، گفت: این مهم در صورت تامین اعتبار محقق می‌شود و این پروژه مشترک راهسازی با استان اردبیل آماده افتتاح می شود.

وی به پروژه سه راهی طارم به منجیل اشاره کرد و گفت: ۱۶.۵ کیلومتر از این پروژه پیمان سپاری شده و با قوت در حال اجرا است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: طول محور این پروژه ۸۰ کیلومتر است که ۳۳.۵ کیلومتر از این پروژه که در حوزه‌ شهرستان طارم است طی سالهای گذشته اجرا شده و برای تردد استفاده می‌شود.

وی به پروژه محور ملاسرا و شفت اشاره و خاطر نشان کرد: این پروژه در خصوص تامین اعتبار مشکل دارد و همچنین بحث زیست محیطی آن در محدوده استان گیلان، هنوز مرتفع نشده است.

شفیعی گفت: این طرح در داخل شهرستان طارم آغاز شده و با اجرای میدان زیتون در ورودی جنوبی شهر آببر در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha