۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84998534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنبش مجاهدین فلسطین اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کرد

تهران – ایرنا – جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقدسات و شخصیت های اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، جنبش مجاهدین در این بیانیه اعلام کرد که اهانت به یکی از شخصیت های امت اسلامی را اهانت به همه امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: اصرار و تعمد فرانسه بر اهانت به اسلام، معتقدات و شخصیت های برجسته آن، میزان دروغگویی دمکراسی غربی را به نمایش می گذارد.

این دمکراسی همان است که وقتی مسئله مربوط به منافع و شخصیت های خودش باشد، اقدام به راه اندازی جنگ های خونین می کند.

جنبش مجاهدین فلسطین از دولت فرانسه خواست به حمله و هجوم به امت اسلامی پایان دهد و عاملان این اهانت را مجازات کند زیرا ادامه دادن دشمنی با امت اسلامی به تنفر بیشتر از فرانسه منجر می شود.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» که پیشتر با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) درصدد پیشبرد پروژه اسلام هراسی برآمده بود، اخیرا با اهانت به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پروژه ایران هراسی را در دستور کار قرار داده‌؛ اقدامی در لوای آزادی بیان که تابعی از لابی‌گری سیاسی و اهداف ایدئولوژیک است.

در پی انتشار کاریکاتورهای موهن، انتقادات زیادی به این نشریه فرانسوی و همچنین سیاست یک بام و دو هوای غرب به ویژه فرانسه وارد شد و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام موهن، «نیکلاس رش» سفیر فرانسه را احضار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha