هشت مورد واژگونی خودرو در جاده های همدان/ رانندگان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست با توجه به بارش متناوب برف و بروز کولاک زمینی به ویژه در گردنه‌های اسدآباد به سمت گرین و گل‌تپه و محور همدان - بیجار از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ علی فکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش متناوب برف از عصر شنبه بیشتر مسیرهای برون شهری این استان را فرا گرفته و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: بارش برف همراه با کولاک در شبانه روز گذشته شرایط را برای عبور خودروها سخت کرده ، به گونه ای که تردد در جاده های همدان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بخشی از خودروهای عبوری از مسیرهای این استان دارای نقص فنی، خرابی سیستم گرمایش و برف پاک کن بودند که منجر به معطوف شدن توان پلیس به امداد رسانی و هدایت سرنشینان این خودروها به محل اسکان شد و عوامل پلیس راه را از دیگر ماموریت ها باز داشت.

سرهنگ فکری تاکید کرد: رانندگان باید با ورود به فصل سرد سال به ویژه هنگام بارش برف، پیش از حرکت از سالم بودن سیستم فنی خودرو، لاستیک ها، برف پاک کن، سیستم گرمایش و چراغ های وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند.

هشت مورد واژگونی خودرو

وی گفت: سانحه فوتی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های برون شهری استان همدان رخ نداده اما هشت مورد واژگونی و چندین مورد خروج خودرو از جاده اصلی به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده رخ داد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با وجود بارش متناوب برف اما تلاش و همکاری تیم های پلیس راه، راهداری و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی موجب پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای این استان شده هم اینک تردد در جاده های برون شهری این استان جریان دارد.

سرهنگ فکری ادامه داد : در حال حاصر جاده های همدان لغزنده هستند و رانندگان برای پیشگیری از بروز هر سانحه ای باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha