بیمارستان در حال ساخت رسول اعظم (ص) شیراز، مرکزی برای التیام بیماران نیازمند

شیراز-ایرنا- آن روز که کلنگ ساخت بیمارستان خیریه حضرت رسول اعظم (ص) در شیراز به زمین خورد ، چشم های بیماران نیازمند به دستان با برکت خیرین و نیکوکاران در شیراز خیره ماند ، نهال امید در دل ها ریشه دواند و جان گرفت و پرچم همت و پشتکار خیرین باز هم بالا رفت ، این طرح خیریه درمانی اکنون ۵۵ درصد پیشرفت دارد.

ساخت این مرکز بهداشتی ، درمانی در یکی از مناطق کم برخوردار شیراز حرکتی پسندیده و در خور ستایش است ، از آن رو که توازن منطقه ای در ارائه خدمات بهداشتی درمانی در کلان شهر شیراز ایجاد می کند و موجب می گردد که نواحی جنوب و شرق شیراز که از این خدمات قدری جا مانده بودند نیز امید به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و تخصصی و فوق تخصصی داشته باشند.

دکتر علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس روز یکشنبه در مراسم تقدیر از نیکوکاران و خیرین فعال در ساخت بیمارستان خیریه حضرت رسول اعظم (ص) ضمن قدردانی از نیک اندیشان فارسی نقش خیرین سلامت در توسعه طرح‌های بهداشت و درمان را مهم و تاثیر گذار دانست و بر حمایت‌های این قشر در جامعه تاکید کرد.

او گفت: فعالیت خیرین عرصه سلامت در شرایطی که مشکلات اقتصادی فعالیت‌های مختلف را تحت‌الشعاع قرار داده، اقدام بسیار ارزشمندی است که بدون شک نزد خداوند از اجر و پاداش معنوی بسیاری برخوردار خواهد بود.

رامجردی در ادامه گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش اقداماتی است که تا کنون در مجمع خیرین ثبت شده است، البته این آمار بجزء ساخت برخی بیمارستان‌هایی است که قبل از فعالیت و تشکیل مجمع خیرین بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: ۳۰ درصد از خیرین عرصه سلامت در فارس بانوان هستند که در ساخت بیمارستان‌های سوانح سوختگی، بیمارستان امیر، بیمارستان مادر و کودک، بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان قلب فاطمه الزهرا شهرستان کوار و مراکز کوچک دیگر مشارکت داشتند.

مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) هم در این مراسم درباره روند ساخت پروژه مجتمع خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص)،بیان کرد:سازه بتنی این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای رسیدن به این میزان پیشرفت ۸ هزار مترمکعب بتن ریزی شده و بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار کیلوگرم میلگرد به کار رفته است.

دکتر جواد شاه محمدی در مراسم تجلیل از خیرین ساخت مجتمع خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص)، نقش خیرین در تکمیل بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رسول اعظم (ص) را بسیار مهم و قابل ستایش دانست.

او با بیان اینکه جانمایی این درمانگاه در منطقه شرق شیراز و جنب پارک سایه به دلیل کمبود بیمارستان در این ناحیه بوده، گفت: با ساخت این بیمارستان علاوه شهروندان و ساکنان مناطق شرق و جنوبی استان، استان‌های همجوار نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

دکتر شاه محمدی نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی شیراز را از دیگر امتیازات این بیمارستان برشمرد و ادامه داد: دسترسی مناسب بزرگراهی از مناطق مختلف شهر به این مرکز درمانی باعث سهولت استفاده شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) درباره روند ساخت این پروژه بیان کرد: تاکنون در این پروژه ۱۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶ هزار ۵۰۰ مترمربع فونداسیون و ۵۳۰ ستون اجرا شده است.

او افزود: سازه بتنی این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای رسیدن به این میزان پیشرفت ۸ هزار مترمکعب بتن ریزی شده و بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار کیلوگرم میلگرد به کار رفته است.

دکتر شاه‌محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل‌های درمانی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این پروژه سالانه ۴۵ هزار بیمار خدمات بستری و حدود ۴۵۰ هزار نفر خدمات تشخیصی درمانی سرپایی دریافت می‌کنند.

ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از دیگر مزایای این طرح درمانی است که مورد اشاره مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) قرار گرفت و وی اظهار امیدواری کرد با همراهی خیرین و مردم این پروژه در آینده‌ای نزدیک به نتیجه رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیمارستان در حال ساخت رسول اعظم (ص) شیراز ، مرکزی برای التیام بیماران نیازمند

بر اساس این گزارش؛ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و تجلیل از خدمات نیک اندیشان فارس، از ۳۵ خیر عرصه سلامت استان تقدیر شد.

بیمارستان در حال ساخت رسول اعظم (ص) شیراز ، مرکزی برای التیام بیماران نیازمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha