۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84999023
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شعب مرکزی بانک‌های خراسان‌شمالی در روزهای دورکاری فعال هستند

بجنورد- ایرنا- رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: تنها شعب مرکزی بانک‌ها در سراسر استان بدلیل صرفه جویی در مصرف گاز برای خدمات‌رسانی به شهروندان از امروز(یکشنبه) تا پایان هفته جاری فعال هستند.

علی اصغر هدایتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرمای هوا، افزایش میزان مصرف گاز و دغدغه تامین این سوخت سبب شد تا برای صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع آن در بخش خانگی، با اعلام استانداری خراسان شمالی دورکاری ها ادارات از ۲۴ دی ماه تا پایان هفته تمدید شود.

وی تصریح کرد: این بخشنامه مشمول بانک های استان نیز شد و تنها شعب مرکزی بانک‌ها در استان به عنوان شعب منتخب از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال است و نسبت به ارایه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی ادامه افزود: در این میان برخی بانک‌ها در مرکز استان دارای ۲ شعبه مرکزی هستند که هر ۲ شعبه نیز دایر است.

وی ادامه داد: در همین راستا اسامی شعب منتخب از طریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده است.

۱۳ بانک دولتی و غیر دولتی در خراسان شمالی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان هستند.

مصرف گاز با سرمای زمستانه و برودت هوا افزایش چشمگیری یافته است و صنایع استان غیر فعال شده اند و بعضا با سوخت دوم با ظرفیت پایین فعالیت دارند نیاز است تا شهروندان در این فصل مصرف این سوخت گرانبها را مدیریت کنند.

اینک مصرف گاز نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان، سیمان بجنورد، پتروشیمی، صنایع دیگر و سایر صنایع و واحد های تولیدی استان قطع شده است که این امر با دستور دیسپچینگ ملی گاز ایران و از طریق مراجع ذیصلاح کنترل و اعمال می شود.

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده است که در شبانه روز گذشته برخی از مناطق استان دما به زیر ۲۴ درجه سانتیگراد نیز رسید.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha