کنایه ستاره پرتغالی منچستر به رونالدو؟ حالا شبیه یک تیم شده‌ایم

تهران- ایرنا- کاپیتان منچستر یونایتد پس از برد مقابل سیتی معتقد است که آنها حالا تبدیل به یک تیم واقعی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، منچستر با اریک تن هاگ در فصل جاری دوباره به روزهای اوج و جمع مدعیان لیگ جزیره برگشته است، آنها دیروز در یک بازی مهم توانستند در دربی شهر منچستر ۲ بر یک سیتی را شکست دهند تا با ۳۸ امتیاز به فاصله یک امتیازی شاگردان پپ گواردیولا که با ۳۹ امتیاز رده دوم هستند، برسند. یونایتدها ۶ امتیاز با آرسنال ۴۴ امتیازی و صدرنشین فاصله دارند و به نظر می‌رسد با ادامه این روند می‌توانند یک رقیب جدی برای شاگردان مایکل آرتتا در مسیر قهرمانی باشند.

برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی منچستر که گل اول و تساوی او در بازی دیروز مقابل سیتی به دلیل مشکوک بودن حضور مارک راشفورد در آفساید، جنجال‌های زیادی به پا کرده است، پس از بازی گفت: گل من صحیح بود، راشفورد به اندازه کافی به بازیکن حریف نزدیک نشده بود تا مانعی ایجاد کند.

کنایه ستاره پرتغالی منچستر به رونالدو؟ حالا شبیه یک تیم شده‌ایم

فرناندز درباره کامبک منچستر مقابل سیتی، اظهار داشت:بازگشت شگفت‌انگیزی از تیم بود. ما اکنون شبیه یک تیم هستیم. چند وقت پیش می‌توانستید برخی از ما را ببینید که تنها برای خودمان بازی می‌کنیم اما اکنون تیم مناسبی را می‌بینید که برای همدیگر سخت کار می‌کنند، و به درد هم می‌خورند.

هافبک پرتغالی یونایتد با اشاره به اینکه با این نتیجه آنها فریفته نخواهند شد، درباره فاصله یک امتیازی با سیتی رده دوم جدولی، خاطرنشان کرد:این برای ما مهم نیست و ما باید منتظر بازی بعدی باشیم. اگر بردهایمان ادامه نداشته باشد، سیتی در بازی های بعدی پیروز خواهد شد و فاصله امتیازی ما بیشتر خواهد شد.ما یک برد بزرگ را جشن خواهیم گرفت اما از فردا باید تمرکزمان روی بازی بعدی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha