باخت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با سرمربی جدید هم ادامه دارد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در اولین مسابقه‌ای که هدایت آن بر عهده احد ارمشی بود در خانه به مصاف هورسان رامسر رفت و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان هورسان بود که با وجود ارائه یک بازی خوب در نهایت با نتیجه سه بر یک و با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۷ بر ۲۵ به این تیم رامسری باخت.

تیم شهرداری گنبدکاووس که چند روز پیش سرمربی خود را برای قطع نوار شکست‌ها و بهبود ارتقای جایگاه این تیم در جدول لیگ تغییر داده بود در دست دوم موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ هورسان رامسر را شکست دهد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این شکست، هشتمین باخت متوالی خود را به دست آورد و از ۱۸ بازی خود با ۱۲ شکست و ۶ پیروزی در جایگاه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

این تیم چهارشنبه هفته ۲۸ دی در هفته نوزدهم مسابقات در یزد به مصاف ایفا سرام اردکان می‌رود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به پیروزی مقابل هورسان رامسر نیاز دارد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

دهمین باخت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل «شهداب» یزد رقم خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha