۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85009697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال ادامه دارد
بازی والیبال شهرداری گنبد - گیتی پسند اصفهان هفته ۲۱

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست رسید و به دومین پیروزی متوالی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان گیتی پسند اصفهان بود که موفق شد این تیم را در دست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ شکست دهد اما در دست دوم با نتیجه ۲۷ به ۲۵ مغلوب میهمان خود شد.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این دیدار که قضاوت آن برعهده آقایان "مسعود ذوقی و وحید خراسانی" به ترتیب بعنوان داور اول و دوم بود، با یک بازی حساب شده و تماشایی موفق شد بر حریف اصفهانی خود غلبه کند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی نیز همانند بازی قبل از حمایت پرشور تماشاگران خود که حدود ۲ هزار نفر می‌شدند و بشدت بازیکنان شهرشان را تشویق می‌کردند، بهره مند بود و توانست هشتمین پیروزی خود را در این فصل از مسابقات جشن بگیرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی ۲۳ امتیازی شد و یک پله در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال صعود و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

این تیم گنبدی که از چهار بازی قبل سرمربی خود را تغییر داد و در این چهار بازی صاحب ۲ بُرد و ۲ شکست شده است، یکشنبه هفته آینده (۹ بهمن ماه جاری) میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

نوار شکست‌های والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از ۹ هفته قطع شد

باخت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با سرمربی جدید هم ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha