واکنش ناظمی به هجمه‌ها علیه برادرش و پیشنهاد نایب‌رئیسی بانوان

تهران- ایرنا- مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان در واکنش به هجمه‌ها علیه کوپال ناظمی در دیدار تراکتور و استقلال گفت: متاسفانه در کشور ما مرسوم شده تا به این روش اعتراض کنیم. این اخلاقیات و ادبیات پسندیده نیست.

گلاره ناظمی در گفت وگو با ایرنا درباره هجمه‌های انتقادی هواداران نسبت به قضاوت کوپال ناظمی برادر خود در دیدار استقلال و تراکتور گفت: داوران همواره قشر مظلوم هستند. چون خودم در بازی‌های مختلف قضاوت می‌کنم، شرایط متفاوتی را تجربه کرده‌ام. در هر مسابقه‌ای ممکن است تیمی از نتیجه حاصل شده رضایت نداشته باشد. بازی برد و باخت دارد و همواره اشک‌ها و لبخندها در کنار هم بوده‌اند. در نهایت ما داوران در پایان مسابقات مورد هجوم قرار می‌گیریم و وضعیت همواره بر همین منوال بوده است.

داور بین‌المللی فوتسال زنان ادامه داد: متاسفانه در کشور ما مرسوم شده تا به این روش اعتراض کنیم. این اخلاقیات و ادبیات پسندیده نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و تراکتور چیست، گفت: در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم. نظرات کارشناسان را داریم و آنها صاحب‌نظر هستند.

ناظمی در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی تاج پیشنهادی درخصوص نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال به شما داده است، گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha