۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85001500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت پنج هزار و ۲۱۴ داوطلب کنکور در دزفول

۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85001500
رقابت پنج هزار و ۲۱۴ داوطلب کنکور در دزفول

دزفول-ایرنا- نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه جندی شاپور دزفول گفت: پنج هزار و ۲۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در دزفول در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه شرکت می کنند.

محمود نیک منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول میزبان حدود نیمی از این تعداد داوطلب خواهد بود و بقیه داوطلبان نیز در حوزه‌های آموزش و پرورش آزمون خواهند داد.

وی ادامه داد: با توجه به پایان شرایط حاد کرونایی، کنکور سراسری در ۲ روز و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد در حالی که در دوران کرونا، آزمون‌های سراسری در چهار روز برگزار می‌شدند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: این دانشگاه، صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه میزبان داوطلبان علوم تجربی و بعد از ظهر این روز میزبان داوطلبان زبان است.

وی افزود: در صبح روز جمعه ۳۰ دی‌ماه نیز داوطلبان گروه علوم انسانی و ریاضی و در بعد از ظهر نیز داوطلبان گروه هنر در این آزمون حضور خواهند یافت.
نیک‌منش با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه منتشر شده است، بیان کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه شهرستان دزفول نیز در دانشگاه صنعتی دزفول مستقر و از روز چهارشنبه (۲۸ دی‌ماه) ساعت ۸ و نیم تا ساعت ۱۲ و ساعت ۱۴ تا ۱۷ آماده پاسخگویی به داوطلبان است.
مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز گفت: کنکور سراسری امسال ۲ نوبته شده و برای نخستین بار مرحله اول کنکور در سال تحصیلی برگزار می‌شود.
امیر ظاهرطحان افزود: برخی حوزه‌های امتحانی کنکور پنجشنبه هم کلاس دارند و برخی دیگر امتحان نوبت پایانی ونهایی دارند با این وجود تلاش بر این است کار به نحو احسن انجام شود.
وی ادامه داد: ۲هزار و ۸۹۶ دانش آموز دختر و پسر در حوزه های آموزش و پرورش کنکور خواهند داد که شامل یکهزار و ۶۷۳ دختر و یکهزار و ۲۲۳ پسر هستند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: کنکور در ۱۱ حوزه آموزش و پرورش در صبح پنجشنبه و هفت حوزه در صبح جمعه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha