۲۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85002106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلیه روان آب باران از معابر آبادان

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 85002106
تخلیه روان آب باران از معابر آبادان

آبادان - ایرنا - فرماندار آبادان ضمن عذرخواهی از مردم این شهر بابت آبگرفتگی روز گذشته خیابان‌ها و معابر شهری گفت: روان آب ناشی از بارندگی از بیشتر معابر آبادان تخلیه شده و مابقی مناطقی که مشکل آبگرفتگی دارند تا ساعات آینده تخلیه خواهد شد.

احسان عباسپور چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش رحمت الهی روز گذشته باعث آبگرفتگی برخی مناطق آبادان شد که علت آن بارش بیش از ۴۳ میلیمتر باران در مدت زمان کوتاه و لایروبی نشدن مناسب کانالهای دفع آبهای سطحی بود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه کوتاهی کردند باید پاسخگوی مردم و دولت باشند گفت: اگر این دستگاه ها به درستی به وظیفه خود عمل می کردند شاهد چنین آبگرفتگی در سطح شهر آبادان نبودیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در حال حاضر و یک روز پس از بارندگی روان آب از بیشتر معابر این شهر تخلیه شده و فقط برخی مناطق به دلیل مشکل قطع برق و مــَد بودن رودخانه دچار آبگرفتگی هستند که در چند ساعت آینده آبگرفتگی آنها برطرف خواهد شد.

عباسپور با بیان اینکه حجم بارندگی اخیر بسیار زیاد بود و موجب آبگرفتگی در چند نقطه از شهر شد افزود: برخی پمپ‌های آبفا به دلیل قطع برق از مدار خارج شد و این موضوع بحران آبگرفتگی را تشدید کرد و اداره برق آبادان باید برای برطرف شدن این مشکل راه حل اساسی اتخاذ کند.

وی با اشاره به ورود آب به تعدادی واحد مسکونی و خسارت‌ وارده به ۱۵ خانه در آبادان بیان کرد: بنیاد مسکن در حال برآورد خسارت وارده به منازل مسکونی بوده تا خسارت وارده را جبران کند.

بارندگی شدید روز گذشته در آبادان باعث آبگرفتی در بیشتر مناطق شهر و قطع برق در منطقه ذوالفقاری و برخی از روستاهای آبادان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha