۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85002248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود نیم میلیون لیتر نفت رایگان در تربت جام توزیع شد

مشهد-ایرنا- فرماندار تربت جام گفت: از هفته گذشته و با افت فشار گاز در این شهرستان تا امروز بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین شهروندان تربت جامی توزیع شده است و کماکان این روند ادامه دارد.

حسین جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۱۴ تریلی حامل سوخت نفت در شهرستان توزیع شده و با توجه به ورود سامانه جدید هوای سرد به منطقه باز هم از مردم می خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: کماکان برای مقابله با شرایط خاص، نیازمند صرفه جویی و البته توزیع سوخت دوم هستیم از این رو نفت رایگان همچنان در حال توزیع است.

فرماندار تربت جام گفت: در ابتدای روند توزیع وسابل گرمایشی غیرگازسوز برخی مبالغ از مردم دریافت شد که از دیروز به مرور زمان مبالغ یاد شده به شهروندانی که این محصولات را خریده اند پرداخت می شود.

شهرستان مرزی تربت جام در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و براساس اعلام فرمانداری این شهرستان، گاز حدود ۶۰ درصد مشترکان به دلیل افت فشار، دستکم به مدت سه روز قطع بود و سرانجام با تقویت فشار در شبکه انتقال این شهرستان، دیروز گاز همه مشترکان وصل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha