۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85002492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهمترین رویکرد ستاد خدمات سفر کاشان است

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: امداد رسانی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهمترین رویکرد ستاد خدمات سفر کاشان است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید برنامه ریزی لازم در این خصوص را داشته باشند.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کاشان افزود: باید برای مکان های پرتردد مثل فین یا خیابان علوی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و شهرداری کاشان با همکاری مطلوب با یکدیگر، موضوع تامین پارکینگ ، کنترل ترافیک و وضعیت سرویس های بهداشتی سطح شهر را به خوبی مدیریت کنند.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان در روزهای ابتدایی سال آینده است ،پیش بینی می شود که سفرهای نوروزی چند روز زودتر آغاز شود و باید آمادگی لازم در این حوزه داشته باشیم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در سرویس های بهداشتی توسط شهرداری ها و دیگر دستگاه های مربوط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مدنظر باشد چون حفظ و ارتقاء سلامت و امنیت غذایی مسافران و میهمانان نوروزی از مهم ترین اهداف ماست.

زارعی گفت: بهتر است مخابرات زمینه ای را فراهم کند که به محض ورود مسافران به کاشان پیامک خوش آمد گویی ارسال شود و راهنمایی های لازم در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی افزود: توجه به بحث فرهنگی و عفاف و حجاب در کاشان مهم است،گردشگر از مکان های مختلف وارد شهر می شوند و در اماکن گردشگری و تفریحی که متعلق به میراث فرهنگی و دیگر دستگاه ها می باشد باید نظارت کامل اماکن و نیروی انتظامی را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حوزه درمان امکان خدمات رسانی در نقاط مختلف شهر ایجاد شود تا مسافران فقط مجبور نباشند به بیمارستان های شهر مراجعه کنند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: نباید جنس بی کیفیت و با تاریخ گذشته توسط بعضی دست فروشان به مسافران ارائه شود چون این کار جایگاه فرهنگی کاشان را در ذهن مسافر مخدوش می کند و باید دست فروشان سامان دهی شوند تا چنین مشکلاتی را در بحث سفر نداشته باشیم.

زارعی گفت: ملاحظات مربوط به ماه مبارک رمضان در اماکن مختلف گردشگر پذیر ملاحظه شود،امیدواریم با آمادگی کافی آماده استقبال از مسافران نوروزی کاشان باشیم.

هر سال از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۷۰۰ هزار نفر گردشگر از کاشان دیدن کرده و ۲۰۰ هزار نفر هم در واحد های اقامتی دائم و موقت کاشان اسکان می یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha