۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85002583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم تجلیل از قهرمان کیک‌بوکسینگ کشور در خلخال برگزار شد

اردبیل- ایرنا - مصطفی ایمانی رزمی کار خلخالی که موفق به کسب کمربند طلایی در مسابقات اینتگرال کیک بوکسینگ کشور شده است، مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا رقیه زادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمان رزمی کار که اواخر آذر ماه امسال در تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی و تصاحب کمربند طلایی این مسابقات در وزن۶۵ کیلوگرم شد، اظهار کرد: در این مسابقات که با شرکت رزمی کارانی از سراسر کشور در شهر تهران برگزار شد مصطفی ایمانی علاوه‌ بر تصاحب کمربند طلایی و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ جهانی را که در آینده نزدیک در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، دریافت کرد.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز با تقدیر از تلاش قهرمانان ورزشی شهرستان در کسب عناوین مختلف قهرمانی و تصاحب مدال‌های رنگارنگ از سطح مسابقات استانی ملی و بین المللی گفت: ورزش قهرمانی و حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی به عنوان یک عامل برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی شهرستان در سطح ملی وجهانی همواره باید مورد توجه مسوولین ورزش این شهرستان قرار گیرد.

سید جواد یحیی‌زاده با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی همچنین مقابله با پدیده چاقی و کم‌تحرکی در جامعه دست اندرکاران ورزشی این شهرستان را به فراهم کردن زمینه حضور همه اقشار مختلف مردم در عرصه ورزش‌های همگانی و مبارزه جدی با کم تحرکی و چاقی در جامعه فراخواند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مصطفی ایمانی دارنده کمربند طلایی مسابقات اینتگرال کیک بوکسینگ کشور تجلیل و قول مساعد برای حمایت از وی برای اعزام به مسابقات جاهنی کیک بوکسینگ اسپانیا داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha